vineri, 30 mai 2014

Freze impletituri par diverse



Iata cateva freze cu impletituri par diverse pentru parul lung. Sunt in tendinte anul acesta. Am ales pentru voi impletituri elegante de ocazie pentru un par lung. O sa observati mai jos impletituri de par chic, moderne si elegante. Am participat la o gramada de evenimente si am vazut modele spectaculoase de par impletit. In special pe un par foarte lung. Astfel, cozi elegante fishtail, impletituri in 4, coada spic eleganta, impletituri tip plasa.
In cele ce urmeaza ai cateva idei de impletituri sofisticate, elegante. In principal se executa la saloane, de catre profesionisti. Sau daca ai o prietena priceputa. In nici un caz nu vei reusi o astfel de coafura acasa. Cel putin eu nu am reusit.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu