sâmbătă, 21 iunie 2014

Catalog frizuri, tunsori par mediu la moda



Catalog frizuri, tunsori par mediu la moda pentru 2014 si numai. Am selectat, pentru ca sunt foarte multe modele de frizuri trendy pentru parul mediu frumoase. Am ales sa pun cateva tunsori cu par in scari si breton intr-o parte, tunsori bob pentru 2014, tunsori filate. Tot aici o sa vedeti si cateva tunsori asimetrice moderne pentru parul mediu.

Cand am avut aceasta lungime mi-am ales un bob usor asimetric cu breton drept si a aratat de-a dreptul superb. Inspirati-va din tunsorile vedetelor cu par mediu dar si a modelelor prezente in urmatoare galerie. Sper sa va ajute aceste poze cu idei de freze pentru parul mediu. Sunt sigura ca veti iesi in evidenta alegand una din cele de mai jos.
tunsori par mediu 2013





tunsoar bob asimetrica






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu