miercuri, 25 iunie 2014

Catalog Loncolor vopsea par



Catalog Loncolor vopsea par
Ma vopsesc blond deschis de ceva ani. Am decis ca anul acesta sa fac o schimbare si sa incerc un blond aramiu deschis. Aramiu pentru ca se poarta. Si cum am incercat toate marcile de pe piata, am decis sa incerc Loncolor, una dintre marcile de vopsea de par pe care nu le-am incercat. Din cate am inteles, sunt bune.

Cat costa Loncolor? In jur de 9 Lei cred, depinde de unde il cumperi. Astfel, o sa va prezint mai jos catalogul cu toate tipurile de vopsea Loncolor, pentru ca sunt mai multe.



Loncolor Noblesse. Cu ulei de masline si Limnanthes Alb. Catalogul cu nuante Loncolor Noblesse AICI. Alegeti voi gama de culori.

Loncolor Ultrastralucire. Un produs nou cu ulei de migdale, proteine hidrolizate din grau si Vitamina C. Catalogul Loncolor Ultrastralucire cu gama de nuante si culori AICI.

Loncolor enVogue. Crema coloranta pentru par fara amoniac. Catalogul aici.

Loncolor Trendy Colors. Este o crema coloranta permanenta.




Un comentariu :