duminică, 22 iunie 2014

Impletituri par intr-o parte



Impletituri par intr-o parte casual, de ocazie, elegante etc. Nimic nu ma incanta in aceasta perioada mai mult decat impletiturile. Sper totusi sa nu devina o obsesie pentru ca prea imi place sa le port. Adevarul este ca am parul foarte lung asa ca pot sa-mi fac aproape orice tip de impletitura. Preferatele mele sunt impletiturile de par fishtail. Imi place sa le port intr-o parte sau in coada de cal.

Astazi voi prezenta cateva modele, poze de impletituri de par intr-o parte. Si aici nu ma refer la impletituri de par clasice, cozi impletite intr-o parte, ci de altfel de modele. Pentru ca puteti sa alegeti cozi impletite in diagonala, combinatii de impletituri (fishtail si coada spic intr-o parte), dar si multe altele. Se pare ca stilistii au foarte multa imaginatie. Iata ce va propun pentru astazi:











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu