luni, 16 iunie 2014

Modele coafuri par mediu pentru mirese



Cateva coafuri par mediu pentru mirese alese de mine. Am ales cele mai reusite coafuri pentru par mediu, pentru mirese. Coafuri pentru mirese spectaculoase, elegante si in acelasi timp foarte frumoase. Am cautat cele mai frumoase coafuri pentru mirese pentru parul mediu. Dupa ce am vazut o gramada de modele de coafuri pentru parul mediu, am ales pentru voi cateva. Sunt diverse coafuri pentru par mediu,ideale pentru nunta, coafuri cu care nu vei da gres.



Daca iti place una dintre aceste coafuri, printeaza poza si fuguta la salon cu ea. De asemenea, iti poti face coafuri si daca esti doar invitata la nunta. Eu personal, cand sunt invitata la nunta exagerez cu coafurile. Imi aleg ce le mai sofisticate coafuri, deoarece imi place sa fiu o aparitie spectaculoasa.

Sper ca am fost de folos si te invit sa privesti cele cateva modele de coafuri pentru mirese pentru par mediu.

coafuri par mediuCoafura retro mirese
coafuri par mediu mireseCoafura par tapat mediu mirese
modele coafuri mirese
poze coafuri mirese par mediu
Coafura mireasa cu floare in par





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu