miercuri, 30 iulie 2014

Breton pentru parul lung



Breton pentru parul lung. Pentru un par lung puteti alege orice model de breton, insa se recomanda prudenta la forma fetei.  Mai jos va propun o serie de idei de modele de breton pentru parul lung, in tendinte in 2014.

Aceste recomandari le-am primit si eu de la coafeza mea pentru ca anul acesta m-am hotarat sa-mi schimb modelul de breton. Daca pana acum, aveam un breton gros si lungcoafeza mi-a recomandat unul filat pentru ca sa mi se vada mai bine ochii si trasaturile fetei. Voi aveti mai jos si alte modele, de la breton gros pana la cel intr-o parte sau scurt. Recomand sa fiti atente la bretonul scurt, este destul de pretentios in sensul ca nu se potriveste oricui. Mie nu-mi place sa-l vad la cineva cu un par lung.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu