luni, 14 iulie 2014

Breton rotund - cum sa-ti tunzi bretonul singura video



Breton rotund
Mai jos ai un video cum sa-ti tunzi bretonul singura.  Cea care apare in clip si-a facut un breton rotund. Bretonul se poate tunde acasa cu succes, insa trebuie putina dexteritate si no fear. 


Acest video tutorial contine metode si sfaturi despre tunderea bretonului acasa. Eu nu mai merg la salon doar pentru a-mi tunde bretonul. L-am tuns de multe ori acasa, uneori nu mi-a iesit dar am perseverat.


Dupa cum o sa observati, protagonista videoclipului  foloseste doua tipuri de foarfece:  ascutite si cu striatii. Se poate folosi doar foarfeca ascutita dar in cazul asta, bretonul trebuie filat pe orizonatal. 



Daca urmaresti clipul urmator, s-ar putea sa inveti. Urmareste acest video si invata cum sa-ti tunzi bretonul singura si nu o sa mai mergi lunar la salon deoarece parul creste destul de repede.


Breton rotund - cum sa-ti tunzi bretonul singura video


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu