vineri, 18 iulie 2014

Modele de coafuri cu par odulat



Modele de coafuri cu par odulat pentru femeile care prefera buclele si nu parul drept. Oarecum regret  ca m-am tuns bob scurt, deoarece  se poarta foarte mult coafurile cu par ondulat. Un par lung, cu bucle, mi se pare extraordinar. De abia astept sa imi creasca parul si sunt foarte hotarata sa imi ondulez parul. 

M-am uitat in cateva reviste, special sa va recomand cateva modele de coafuri par ondulat pentru diferite lungimi. Daca nu reusiti sa va ondulati parul acasa, cel mai bine este sa apelati la un salon specializat. Si o sa aveti niste bucle superbe.

Modele coafuri par ondulatcoafuri tunsori par ondulat



Modele freze coafuri par ondulatModele tunsori coafuri par ondulat

Coafuri pentru par ondulat, scurt sau lung.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu