duminică, 27 iulie 2014

Tunsori cu breton - tipuri de breton



bretonDespre tunsori cu breton si tipuri de breton, vorbim azi. Sunt oarecum familiriazata cu diverse forme de breon, tipuri de breton pentru ca le-am incercat pe toate. Asta pentru ca cele care au sau doresc unul, incearca modele diferite. Este destul de plictisitor sa ai aceeasi forma de breton pentru o perioada lunga de timp.

Am avut urmatoarele modele de breton: breton scurt, breton scurt asimetric, breton scurt filat, breton lung, breton intr-o parte si breton lung asimetric. Dintre toate acestea, cel mai mult mi-a placut bretonul scurt filat.

Acum am un breton lung rotund, deoarece am un par destul de lung ca lungime. Daca vorbim de breton, conteaza foarte mult si forma fetei. In cele ce urmeaza, va invit sa priviti o serie de poze cu diverse tipuri de breton .


Breton foarte scurt

tunsori cu breton


Breton asimteric
tipuri de bretonBreton scurt filat
breton 2011Breton intr-o parte filat
modele breton
tunsori breton 2011
catalog bretonIn poza de sus este un breton lung rotund, cum am eu acum.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu