joi, 14 august 2014

Freze cu breton scurt



Freze cu breton scurt
Tunsorile cu breton scurt sunt preferatele mele. Imi place bretonul scurt la nebunie. Bretonul scurt se potriveste pentru toate tipurile de tunsori. Trebuie doar sa ti se potriveasca cu forma fetei. Mie nu imi sta bine cu breton scurt.

In cele ce urmeaza o sa vedeti cateva tunsori pentru par scurt cu breton scurt, tunsori pentru par mediu cu breton scurt si tunsori pentru par lung cu breton scurt.

Eu am incercat o tunsoare cu breton scurt cand aveam parul lung. Dar nu prea mi s-a potrivit si am renuntat la el. Am ales in schimb un breton lung si foarte bogat care arata superb.


Hai sa vedem si cateva tunsori cu breton scurt , foarte interesante din punctul meu de vedere. Daca vrei sa mai adaugi ceva, lasa-mi un comentariu.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu