luni, 7 iulie 2014

Cum sa-ti tunzi un breton intr-o parte acasa



Cum sa-ti tunzi un breton intr-o parte acasa, video tutorial. Daca esti tunsa in acest stil si vrei sa-l scurtezi sau efectiv vrei sa te tunzi acasa, iata cum poti face acest lucru. 
Si eu obisnuiesc sa-mi tund bretonul acasa din cand in cand, nu tot timpul insa. Pentru asta, am urmarit foarte multe video tuturiale. Astfel,  mi-am facut breton drept, breton filat, breton intr-o parte acasa. Nu ies exact ca la salon dar sunt destul de multumita.
Deci cum tundeti bretonul intr-o parte acasa video? Aveti nevoie de o foarfeca ascutita sau o lama speciala pentru tuns, pieptene.


Pieptanati bine bretonul. Aveti grija ca, carerea de unde teoretic pleaca bretonul sa fie aproximativ unde se termina spranceana. Luati o portiune de par, si fara a inchide foarfeca total, tundeti pe orizontala. O sa vedeti in video clip exact.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu