joi, 17 iulie 2014

Frizuri, tunsori fata rotunda



Frizuri, tunsori fata rotunda
Revin si va ofer cateva idei de tunsori, frizuri  recomandate pentru fata rotunda. Sfaturile sunt si pentru mine, si eu am o fata rotunda si vreau sa-mi schimb tunsoarea si modelul bretonului. M-am documentat si am cautat sa vad care sunt cele mai potrivite frizuri pentru fata rotunda. Iata la ce concluzii am ajuns:
- Tunsorile in scari sunt recomandate pentru o fata rotunda. Un mix de scari sau drepte si un breton intr-o parte iti pot face fata sa para mai subtire.
- Tunsori cu scari lungi. Daca nu ai breton si carare pe mijloc, trebuie sa purtati parul un pic peste umeri cu scari pana la nivelul falcii.
- Coafuri pentru fata rotunda. O coada de cal super eleganta si dreapta, cu par drept se potriveste perfect.
- Tunsorile bob in scari. Incearcati scari care se intind pana la barbie si par mai scurt in spate.
- Tunsori pixie simple. Acestea se recomanda pentru cele cu parul scurt.




coafura fata rotundatunsori fata rotunda









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu